28Dec

Lancering Partnerprogramma Parkeren Oostpoort Amsterdam

OptiPark lanceert in winkelcentrum Oostpoort Amsterdam een partnerprogramma voor de winkeliers om meer klanten uit een groter gebied aan te trekken. Deelnemende winkels kunnen hun klanten 50% korting geven op het geldende parkeertarief of zelfs gratis parkeren aanbieden.

Oostpoort is een aantrekkelijk winkelcentrum met landelijke winkelformules als Albert Heijn, H&M, Action, BCC en bijzondere lokale retailers en horecabedrijven. Andere functies zijn het historische sportfondsenbad, Sportsworld, een basisschool en een kunstgalerie. Onder het winkelcentrum ligt een ruime hoogwaardige parkeergarage met 580 parkeerplaatsen.

Het winkelcentrum trekt voornamelijk bezoekers uit de directe omgeving die te voet of met de fiets komen. Ondanks de wijk overstijgende trekkracht van het winkelcentrum komen er nog weinig klanten van verder en is het vervoersaandeel van de auto laag. OptiPark maakte een plan om het verzorgingsgebied van Oostpoort te vergroten. In samenwerking met de ondernemers wordt parkeren als marketinginstrument ingezet en promotioneel ondersteund met een E-commerce campagne. Lokale evenementen zoals de recente Kerstmarkt worden ondersteund met aantrekkelijke parkeerarrangementen die via de ondernemers hun weg naar de consument vinden.

OptiPark voert de werkzaamheden uit in opdracht van Ontwikkelings- Combinatie Polderweggebied (OCP) en Q-Park. Doelstelling is om meer autoklanten naar Oostpoort te trekken. Eerder was OptiPark al actief in Amsterdam om de exploitatie van parkeergarage IJ-Dock te optimaliseren.

 

Gratis Whitepaper

Lees meer over de werkwijze en resultaten van OptiPark: "OptiPark verhoogt de waarde van parkeervastgoed voor ASR"

Download

Over OptiPark

De oprichters van OptiPark zijn John Bongarts en Rob Jonkers. Beiden hebben jarenlange ervaring in de parkeermarkt en hebben in het verleden als collega's samengewerkt.

Meer over OptiPark

Categorieën